27.07.2011

eksikliklerim s01e1



Evet ben kepçe kulaklıyım :) Cem Yılmaz'ın başına gelen bana da çok oluyo aaaaa sen kepçesin diyen çok oluyor, ben de vallahi mi deyip dalga geçiyorum. gülüp eğlenip gidiyor işte :)


ha bu eksiklik mi? evet! sonuna kadar evet! eğer dünyadaki
tüm insanların hatırı sayılır sayısının kulakları geriye doğru kıvrıksa ve sizin ki onların gibi kıvrık değilse bu bir eksikliktir. :)

ama ben bundan rahatsız mıyım? Haaayırrr... etrafa verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim ama ben saçlarımı toplayıp gezebiliyorum :) arada bir de olsa evet yapıyorum.

ammmaaannnn tek eksikliğim bu olsun ;)

*********************************************************

Ben kulaklarımı çok seviyorum artık. Çünkü onlardan birini kaybedince onların ne kadar önemli olduğunu anladım. Görünüşünün hiç mi hiç önemli olmadığını aslında önemli olanın onların işlevlerini yerine getirmesi olduğunu anladım.

ben, 13 yaşımda geçirdiğim bir hastalık nedeniyle kulaklarım işitme yetisini kaybetti. sağ kulağım tamamen kapalı yani %100 işitme kaybım var. Sol kulağımda herhangi bir sorun yok gibi ama zaman zaman onda da sorunlar yaşıyorum.

Tıpçılar herhangi bir neden bulamadı böyle olmasında. hatta hiç unutmam kontrole gittiğimde çok üzüldüğümü görünce " yani yapacak bişi yok dememe bakmayın, tıp olarak yapılacak bir şey yok ama bu tamamen Allah ile senin arandaki bir konu. Onunla konuş." işte o an bitti benim için ve hep bu konuda ona küsüm. neden bana böyle yaptığını hiç bir zaman anlamadım ve hep kızdım. ama en nihayetinde o beni yaratan olduğundan çok da uğraşmadım :)))

Ama bundan 2yıl kadar önce miydi neydi tam hatırlamıyorum, bir workshop'a katıldım ben. Bir yaşam koçu bana kulaklarımla ilgili "duymak istemediklerin var demekki" deyip birkaç şey önermişti. O gün kafamda lamba yandı. Dedim ki EVEEETTT!!! DUYMAK İSTEMEDİKLERİM VAR! ve o gün bitti benim için.

O ana kadar ise uzuuuunnn süre yaklaşık ,1 yıl kadar, homeopati ilaçları kullandım. Belli numaraları aldım ama onlar kulaklarımı ilk zamanlar uyardı ancak sonra hiçbirşey olmamış gibi herşey devam etti. Reiki'ye açıldım, uyguladım ama tık yok. Ama sonra farkettim ki ben aslında kulağımın duymamasından memnunum. Çocukluğumdan beri evde kavga-gürültü olunca yatağın altına saklanıp kulaklarını tıkayan biri olarak bu davranışlarım hâlâ devam ediyor.

yani ben halimden memnunum böyle. ne zaman ki kendimin tekamülünü belli bir ölçüye getiririm. Enerjim yeterince yükselir, o zaman kulaklarım da ,ki eğer kaderimde de varsa, kendiliğinden açılır.

Bir gün bana geri geleceğinden eminim, tekrar işlevini yerine getireceğinden eminim çünkü ben onu çok seviyorum..........


ftm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder