26.07.2011

mutsuz insanlar o_0

o kadar çok mutsuz insan var ki hayatımda. mutlaka yakınan birileri var. havanın sıcaklığından, dün yaptırdığı manikürün bozulmasından, otobüs şoförünün hızlı gitmesinden, siyasetten, patrondan,maaşından hatta yaşadığı dünya'dan.... bitmez bitmez bitmez....

işin tuhafı ne biliyor musun? bu insanlar hayıflandıklarını sana aktarıp senden de onay beklerler. ona fena kızıyorum işte. belki ben sıcak havadan hoşlanıyorum, soğuk bana hastalığı çağrıştırıyor?
belki ben manikürlü parmaklardan değil de evde çiçek ve saksılar ile haşır neşir olmaktan hoşlanıyorum?
bitmez bitmez bitmez...

herkes aynı duyguyla bakamaz elbet. herkesin penceresi farklıdır ama bazen geliyorlar insana. Mecbur kalıp eğer ki onu teyid edersen işte yandın! direkt o olumsuzluğun girdabına giriyorsun. sonra bir bakmışsın ki sen de aynı konuda hayıflanıyorsun. öyle bulursun kendini.

Çok tehlikeli çok! baktın ki karşındaki adam biraz olumsuz konuşuyor. Aman ha! kaç kaç kaç! yoksa kendi eksi enerjisine seni de çeker ve bırakıp gider seni.


yaşadım biliyorum. :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder