27.07.2011

olduğu gibi

insanları olduğu gibi kabul etmekte çok zorlanıyorum ben!

ama öyle böyle değil. bazen onların ruhları ile kanlı bıçaklı kavga ediyoruz. dediğim gibi "ruhları ile" kabul edemediğim bir çok yanları oluyor ve onları düzeltmeye çalışıyorum. en büyük hatam aslında. bazen kendimi başkalarının hayatlarında buluyorum ve geri çekip alıyorum hemen.

Banu Kalaycı diye bir varlık var hayatımda. onunla beraber birçok şeyi aşmaya çalıştım. yani hayatımda derken facebook'ta sayfasını görüp tanıştım sonrasında blog yazılarını okumaya başladım. O kadar etkilendim ki ondan. Yazıları çok anlamlı ve bana bir çok şeyi anlatan yazılar.

Kişi olarak tanımadım hiç açıkcası sadece çıkardığı kitabı imzalatmak için imza gününde gördüm sadece ve o kadar... Enerjisi, parıltısı oldukça yüksek! <3

Kitabının ismi " Dünyaları ben yarattım " gerçekten de öyle bence, önce kendi dünyasını yaratmış sonrasında başkalarının dünyasını yaratmasında yardımım olsun deyip kitap yazarak yardımcı oluyor. bana çok yardımcı oldu! bundan eminim!

umarım bu yazıyı okuyan ve okuyacak olan herkese de yardımcı olur...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder